Klagemuligheder
Du kan klage, hvis andre beboere ikke overholder husordenen eller hvis du er uenig i dit forbrugsregnskab eller dit flytteregnskab. Du skal klage skriftligt.
Indsigelse over forbrugsregnskab:
Ønsker du at gøre indsigelse, det vil sige klage, over dit regnskab for el, vand eller varme? Det kan du gøre ved at udfylde denne webformular.
Klagemuligheder
Du kan klage, hvis du mener, at andre beboere ikke overholder husordenen eller hvis du er uenig i din flytteopgørelse. Du skal klage skriftligt.
https://www.bo-vest.dk/beboer/blanketter-regler-og-muligheder/klagemuligheder/
Hvordan klager jeg?
Hvis du ønsker at klage, skal du indsende eller aflevere en skriftlig klage – stavefejl og dårlig håndskrift er uden betydning. Anonyme klager behandles ikke. Brug klageskemaet.
En klage skal indeholde:
- Adresse og navn på den lejer eller det firma, du klager over
- Hvad klages der over? Det kan for eksempel være: støj, trusler, hærværk, chikane, fyrværkeri, hund, forbrugsudgifter eller husleje
- Tidspunkt for hændelsen
- Dit navn, adresse og telefonnummer
Den underskrevne klage skal afleveres eller sendes til:
- BO-VEST, Stationsparken 37, 2600 Glostrup
- Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
- Ejendomskontoret i din afdeling
Fællesklager står stærkere
Det kan ofte være svært at vurdere, hvem der har ret i en konflikt. Derfor er det en fordel, hvis I er flere, der klager sammen – lav derfor en fællesklage, hvor både du og dine naboer skriver under.
Beboerklagenævnet
Hvis du er utilfreds med svaret fra BO-VEST, kan du klage til det lokale Beboerklagenævn. Din kommune har sit eget Beboerklagenævn. Beboere i Albertslund Kommune skal dog klage til Beboerklagenævnet i Glostrup Kommune, da disse to kommuner har indgået et samarbejde.
Læs mere om Beboerklagenævnet på https://bl.dk/love-regler-og-satser/beboerklagenaevn