Ejendomskontoret

Alle beboere skal have det godt i Askerød, og vi er her for at hjælpe!

Både når der er synligt brug for det, når vi bliver bedt om det, når vi skal det, men også når hjælpen ikke er målbar.

  • Alle beboere skal serviceres, selv om ikke alle forespørgsler kan indfries
  • Alle beboere skal tænke mindst muligt på fejl og mangler på Askerød's fællesarealer og anlæg
  • Alle beboere skal kunne stole på, at vi overholder vores aftaler
  • Alle beboere skal se os som en sparringspartner, der vil hjælpe og ikke begrænse
  • Alle beboere skal kunne søge råd og vejledning om bedst mulig varetagelse af boligen

Vi ønsker som udgangspunkt, at alle skal tænke godt om os, men ellers ikke tænke over vores funktion i dagligdagen.

Så føler vi, at Askerød fungerer bedst.

Hvad laver vi?

Vi er 10 medarbejdere på ejendomskontoret, som sørger for at drive Askerød.

De administrative opgaver varetages af Tommy, Gitte & Maria, mens Benny, Torben, Jens, Martin, Mike og Michael sørger for beboerservice, service af bebyggelsen og pleje af de grønne områder.

Vi har alle erfaring med at drive ejendomme, og vi har hver vores kompetencer, som vi trækker på i dagligdagen.

Det er vores hensigt, at Askerød altid skal være et sted, som alle beboere kan være stolte af - ligesom vi er stolte af at være ansat til at varetage Askerød.

Askerød har ud over 676 beboelser også en del tekniske anlæg og faciliteter, som skal serviceres, vedligeholdes, afprøves og besigtiges.

Derfor kan vi i løbet af en dag påtage os mange forskellige arbejder i form af:

  • sortering af affald i containergården
  • beboerservice
  • administration og kvalitetssikring
  • udslamning af vandbeholdere
  • istandsættelser af lejligheder
  • eftersyn af blødvandsanlæg
  • inspektion af vaskerier, trapper m.m.
  • syn af lejligheder, rapportering om mangler
  • vandskader
  • beboerklager
  • osv. osv. osv.

Vi koncentrerer os om, at alle skal opleve en smidig, hurtig og kompetent service.

Kort nyt

God påske til alle beboerne i Askerød

Husk ekstraordinært beboermøde den 24. april, hent dagsorden her