Ejendomskontoret

Alle beboere skal have det godt i Askerød, og vi er her for at hjælpe!

Både når der er synligt brug for det, når vi bliver bedt om det, når vi skal det, men også når hjælpen ikke er målbar.

  • Alle beboere skal serviceres, selv om ikke alle forespørgsler kan indfries
  • Alle beboere skal tænke mindst muligt på fejl og mangler på Askerød's fællesarealer og anlæg
  • Alle beboere skal kunne stole på, at vi overholder vores aftaler
  • Alle beboere skal se os som en sparringspartner, der vil hjælpe og ikke begrænse
  • Alle beboere skal kunne søge råd og vejledning om bedst mulig varetagelse af boligen

Vi ønsker som udgangspunkt, at alle skal tænke godt om os, men ellers ikke tænke over vores funktion i dagligdagen.

Så føler vi, at Askerød fungerer bedst.

Hvad laver vi?

Vi er 9 medarbejdere på ejendomskontoret, som sørger for at drive Askerød.

De administrative opgaver varetages af Susanne, Tommy, Gitte & Maria, mens Benny, Jens, Kristian, Yasar og Jesper sørger for beboerservice, service af bebyggelsen og pleje af de grønne områder.

Vi har alle erfaring med at drive ejendomme, og vi har hver vores kompetencer, som vi trækker på i dagligdagen.

Det er vores hensigt, at Askerød altid skal være et sted, som alle beboere kan være stolte af - ligesom vi er stolte af at være ansat til at varetage Askerød.

Askerød har ud over 676 beboelser også en del tekniske anlæg og faciliteter, som skal serviceres, vedligeholdes, afprøves og besigtiges.

Derfor kan vi i løbet af en dag påtage os mange forskellige arbejder i form af:

  • sortering af affald i containergården
  • beboerservice
  • administration og kvalitetssikring
  • udslamning af vandbeholdere
  • istandsættelser af lejligheder
  • eftersyn af blødvandsanlæg
  • inspektion af vaskerier, trapper m.m.
  • syn af lejligheder, rapportering om mangler
  • vandskader
  • beboerklager
  • osv. osv. osv.

Vi koncentrerer os om, at alle skal opleve en smidig, hurtig og kompetent service.

Kort nyt

Informationsmøde om parallelsamfundslisten i Askerød mandag den 16. december kl. 19.00 i Café Ask

Se slides fra mødet her

Du kan finde info her

 

Café Ask menu for december 2024

Du kan finde info her

  

Café Ask menu for januar 2025

Du kan finde info her

 

Askerød Tidende december (det findes også i papirformat på Ejendomskontoret og i Café Ask (begrænset antal)

Du kan finde info her (der kommer ikke AT i januar)

 

Varslingsbrev fra Greve Fjernvarme

Du kan finde info her

 

Info om brand og redning i din opgang

Du kan finde info her

 

Information om fyrværkeri

Du kan finde info her

 

Referat fra Afdelingsbestyrelsens møde tirsdag den 19. november 2024

Du kan finde info her

 

Robotplæneklippere / Åben ild og grill

Du kan finde info her

 

Brug af grill i haver og på terrasser

Du kan finde info her

 

Tv-overvågning i din boligafdeling

Du kan finde info her

 

Vigtig information om parkering af lange gulpladebiler ved Digehuset!!!

Du kan finde info her

 

Nyt parkeringsfirma fra 25. marts 

Du kan finde info her

 

Parkeringsregler i Askerød - VIGTIG INFORMATION

Du kan finde info her

 

Orientering om legepladserne i Askerød

Du kan få info her

 

JA TAK tilbud, retter på frost i Café Ask

Du kan finde info her

 

Der hensættes affaldsposer ved siden af molokkerne, ved Gærdehuset 5/6 og ved Gærdehuset 7/8

Du kan finde info her

 

Det er nemt at sortere, med hjælp fra Perfect Waste

Du er kan finde info her

 

Askerød har et Cykelværksted -  mellem Gærdehuset 5 og 6

Du kan finde info her

Åbningsfesten i Cykelværkstedet tirsdag den 25. april

 

BO-VEST har fået en ny selvbetjening  

Du kan finde info her

 

Husk at læse om haver og terrasser i Husorden og Råderet

Du kan finde info her

 

Affaldskampagne: Er det sådan Askerød skal se ud?

Du kan finde info her

 

Vil du gå glip af vigtige beskeder i Askerød? Modtag SMS ved akutte situationer, så som luk af vand, varme o.l.

Du kan finde info her